10 Ekim 2009 Cumartesi

Pembe Baby Shower Pastası

Pembe Baby Shower Pastasi / Pink Shower Cake

Bir baby shower partisi bu kadar özenle hazırlanabilir.. En ince detayına kadar tasarlanmış masa düzeninden tutunda gelecek konukların giymeleri gereken renklere kadar... Her incelik tek tek planlanıp her zamanki gibi günler öncesinden saatlerce msn de görüşülerek, tabiri caizse kafamı patlatarak belirlenen lezzetler.. Ve işte sonuçta ortaya çıkan harika hatta harika ötesi görseller...

Pembe Baby Shower Pastasi / Pink Shower Cake

Eee bu kadar özenilen bir parti olunca bende bu partiye uygun temada pespembe sevimli bir pasta hazırladım. Ve elbette bu pastaya uygun cupcakeler. Pastanın üzerine bulutlarda melek olarak bekleyen bebeği yerleştirdiğimde, ister istemez gözlerimin dolmasına engel olamadım.. Anne olmak böyle birşey işte.. Artık her bebek beni ağlatabiliyor :D Çook duygusal bir insan oldum yahuu!!

Pembe Baby Shower Pastasi / Pink Shower Cake

Sevgili Filiz hanım'a bebeğine sağ salim kavuşmasını ve hiç ayrılmamalarını diliyorum.. Bu güzel kutlamadaki özen ve sevgi dilerim hayatları boyunca hep onlarla olur. Ve elbette Can arkadaşım Müge'minde bu kadar özeni bu kadar sevgisi kendisine kat be kat geri döner.. Dönerkii bizde onaa günlerrceee showerlar yaparız :D

Pastanın pandispanyası yoğurtlu kakaolu pandispanya, içinde çilekli pastacı kreması var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...