12 Şubat 2010 Cuma

Aşk Kurabiyeleri

Aşk Kurabiyeleri

Yeeerr kırmıızzıı, gggööökk beyyazzzzz :D Hakikaten öyle! Şu anda gördüğüm renkler bunlar.. Ama çok ta cıvıltılılar. Sevgililer günü şerefine tüm atölyem kalplerle, sevgiyle, aşkla doldu doldu taştı.. Her köşede bir kırmızılık var.. Hani benimde en sevdiğim renk kırmızı olunca inanın hiiiçç şikayetim yok.

Aşk Kurabiyeleri

Sevgili Şeyda benim için çok değerli bir insan.. İş yerinde çay kahve eşliğinde dertleştiğin insan sayısı azdır. Malum iş ortamı biraz karmaşıktır.. Ama Şeyda o karmaşık insanlardan ayrılır her zaman özeldir, değerlidir! Diğer bir sebebide benim bu işe atılmama sebep olan ilk müşterimdir! O yüzden de farklı bir yeri var hayatımda.. Şeyda'cım sen olmasaydın şimdi ben buralarda olmazdım!

Aşk Kurabiyeleri

Şeyda ile sevgili eşi için hazırlandı bu kurabiyelerde. Her birini ayrı gayrı süsledim. Ben fabrikadan çıkma kurabiyeleri sevmem bilen bilir. Takım olmayacak her biri farklı olacak.. Böyle hepsini tek tek önüme alıp acaba bunun neresine kalp neresine öpücük yerleştireyim diye tek tek özendiğim harikkaa bir çalışma oldu.
Yanakları al al olmuş sevimli ayıcıklar benim favorilerim.. Birde yanyana birbirine bakış atan iki kalp :D Aslında romantik siyah öpüşen kadın erkek silüetinide seviyorum.. Ayyy sanırım ayırd edemeyeceğim.. Hepsi favorim hepssi!

Aşk Kurabiyeleri

Şeydacım dilerim aşkınız muhabbetinizz değil 16 sene 160 sene devam eder! Daha niceeeeeeeee sefgülüler gününeeee!

5 yorum:

  1. Vala bitanem kurabiyelerin çok güzel, çok özel, o ayrı.
    Ayıcık, suratlar ve silüetler benimde favorim kesinlikle, çok farklı ve yaratıcı olmuşlar.
    Kaç dakikadır bayıla bayıla inceliyorum, gerçekten süper olmuşlar, ellerine sağlık.

    Amaaaa benim asıl değinmek istediği konu başka :)
    Kurabiyelerin aynı zamada çok iştah açıcı görünüyo ! Normalde ben bu tarz kurabiyeleri sadece süslü püslü oyuncaklar gibi görürüm yani yemek için değil süs diye saklamalık :) Yemek aklıma bile gelmez, "ayy ne şirin" der geçerim.
    Ama senin kurabiyelerin görüntüsü bende direk ısırma hissi uyandırdı, tarçınlı tarçınlı böyle kek gibi ısırınca ağzımda nefis bi kıtırlık ve aroma yayılacak sanki gibi hissettim.
    Biliyorum çok uzun oldu bu yorum ama hislerimi tam olarak ifade etmek istedim.
    Ellerine kollarına sağlık, yolun açık kazancın çoook bereketli olsun can ım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemin’cim, kurabiyelerin fotograflarını gordugumde bende “tam yemelik”, “çıtır ve tarçınlı..hmmm” hissi uyandırdı. Siparişim az once elime ulaştıgında ise içtiğim kahvenin yanına birini açıp yememek için kendimi zor tuttum. Ama yarın eşime hediye ettiğimde birlikte kahvemizle yudumlarken kurabiyelerini tadıp kulaklarını çınlatacagım.. Sende bu yetenek ve görsel zevk, bende de sevgi dolu özel günler boyle bol oldugu sürece daha çok siparişimi alacak gibi gorunuyorsun :) İlk kitaba ilk imzaya bana söz verdin, unutma. HERKESE AŞK VE MUHABBET DOLU NICE SEVGİ DOLU GUNLER DILERİM... Sevgiyle kal canım arkadaşım..
    Şeyda ...

    YanıtlaSil
  3. aayyyyyy iki yorumda birbirinden güzel, iki yorumda birbirinden değerliii.. ay gözlerim doldu valllaaa.... canlarıımmm Mügeeeeemmm, Şeyddaam! sizi çok seviiim çoook!

    sanırım aşk kurabiyeleri cupcakeleri pastaları derken çok sevgi yüklü duygu yüklü bir insan oldum :D

    YanıtlaSil
  4. Kıskananlar çatlasın.. kıvamında olmuş bunlar yasom.. İlk çatlayan da benim..kıskanıyorum çünkü.O kırmızılığa bulanamadığım için, ellerim renk renk olmadığı için, yorgunluktan omuzlarım çökmediğim için ama herşeye rağmen bakıp bakıp bunları ben mi yaptım diyemediğim için.. Meğer ne çok severmişim bu işleri.. Mutfak diye akıyor gözyaşlarım ühühhhüüüühhüüü :)

    süper süper süper

    YanıtlaSil
  5. bu muhteşem kurabiyeleri evde yapmak mümkün degilmi tabiki tarifini vermenizi beklemiyorum fakat mümkün mü :) deniycem çünkü coookk merak ettmm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...