12 Ocak 2011 Çarşamba

Öznur'un Diyet Pastası

Diyet Temalı Pasta

Ahhh bu kilolarr!!! Kendimi bildim bileli diyetteyim.. Ne kadar klişe bir cümle dimi? Ama daha güzel ifade edilemez. İlk diyetimi 12 yaşında yaptım. İnanabiliyor musunuz? Tam 6 kg vermiştim. Ne büyük başarıydı benim için.. E tabii aslında başarının kilo vermek değilde, verdiğini korumak olduğunu yıllar süren tecrübeyle anladım.. Ancak anlamak yetmiyor uygulamak lazım.. Bir gün bende zayıf bir insan olacağım biliyorum ama o gün bugün değil :)))

Diyet Temalı Pasta Diyet Temalı Pasta

İşte sevgili Öznur'da bu dertten muzdarip olanlardan.. Hayatını diyet yapmakla geçirenlerden. Ama o benim aksime gayet başarılı olmuş! Yine de aklının bir köşesinde hep diyet olması, ablasının tabiriyle kafayı diyetle bozması, doğumgününde de onu en güzel anlatan tema oldu.. Ve ben bunu ince belli pasta ve elbette diyet yapanların kabusu olan mezura ile betimledim.. İşte Öznur'un ince belli figürü ve pastası :) Tüm diyet yapanlara hediyem olsun..

Diyet Temalı Pasta

Pasta diyete inat en kalorilisinden.. Çikolatakolik :) Kekide çikolatalı kremasıda! Afiyet olsun! Sefan olsun! Nice yaşlarında hep dilediklerin olsun Öznur!

Siparis ve Iletisim

3 yorum:

  1. aa ben de tarifi çok hafif sandım Yasemin :) , mezuralı orta kısma bayıldım.Kilo ile vedalaşmak irade meselesi,zaman meselesi...Ben bu kez kararlıyım,atacağım üstümdeki fazlalıkları umarım :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. azıcık uğrayamadım buralara neler yapmışsın yasemin resmen hayranlıkla baktım her bir pastana ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. hehe dimi kandırıyor insanı :) yok gayet çikolatakolik bir pasta. tüm dietlere inat :) valla ben de çok kararlıyım ama akşama kadar :p

    canım burcum senin fotoğrafların ben pastalarım! biz biraraya gelmeliyizzz!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...