2 Ekim 2011 Pazar

Can'ın Diş Buğdayı Pastası

Can'ın Diş Buğdayı Pastası

Ah bu küçük adamlar... Doğuyorlar, büyüyorlar..Dişlerini çıkarıyorlarda sonra utanmadan ısırmaya kalkıyorlar :) Ama da ne sevimli oluyorlar. O ilk diş damaklarında patladığında minicik inciler parladığında heyecanla buğdaylarda kaynatılmaya başlanıyor.
Hani biz büyüklere kutlamaya bahane olsun, dişinide kutlarız, banyosunuda hatta ilk kakasınıda.. Yeter ki onlar sağlıklı olsun, yeter ki onların yüzleri gülsün.. Bize de kutlamaya bahane olsun :)

Can'ın Diş Buğdayı Pastası Can'ın Diş Buğdayı Pastası

Sevgili Can'da büyüyecek adam olacak.. Ee o zamanda bu sayfada bu yazı O'na bir anı kalacak. Sağlıkla büyü Can, inci gibi olsun dişlerin, öle gül içten candan..

Serpil Hanım'dan gelen maili yayınlamadan geçemedim.. İşte ben bu güzel duygular yüzünden pasta yapmayı seviyorum. Teşekkürler Serpil Hanım..

"Elinize emeğinize binlerce kere sağlık, o kadar güzel bir pasta olmuştu ki ilk gördüğümde gözlerim dolu dolu oldu. Can’ın ilk dişini gördüğümde nasıl sevindiysem pastayı gördüğümde de o kadar sevindim. Çünkü ilk kez böyle bir pasta yaptırdım hani nasıl olur gibi minik minik endişelerim yok değildi. Tek kelime ile muhteşem. Tadı çok güzeldi, şekil mükemmel kusursuz..."

Pastanın keki, kreması herşeyi çikolatakolik.. Yaniii booooool çikolatalı :) Bir dilim browni yer gibi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...