22 Eylül 2010 Çarşamba

Demir'in Diş Pastası

Demir'in Diş Pastası / Tooth Cake

İlk dişin heyecanı.. Paşamın ilk dişini gördüğümde sanırım rehberimdeki herkesi arayıp diş fırçası sipariş etmiştim.. Hehe :) O kadar heyecanlanmıştım yani. Hatta o sırada yanımda Mügemde vardı da "aaaa olmadı ilk ben gördüm!" demişti. Bak şimdi aklıma geldi, Mügeeee nerde oğlumun ilk diş hediyesiiii?? Kurtuldum sandın demiiii hahahahaha valla bak diş pastası yapınca aklıma geldi.. Hani hediyeeemm :P

Demir'in Diş Pastası / Tooth Cake

Tuğba Hanım ve minik Demir'le tanışma hikayem biraz farklı. Sevgili Burçin'in referans olmasıyla tanıştım Tuğba Hanımla.. Teşekkürler Burçin'cim bunun için yeniden yeniden! Ama ne tanışma biraz daha uğraşsak akraba bile çıkacakmışız :) Tuğba'nın eşimle aynı memleketten olması, hatta kendi annesinin benim evimin sokağında oturması.. Yani bizi biraraya getiren çok şey varmış :) Ee birde benim pastacı olmam buna tuz biber ektii..

Demir'in Diş Pastası / Tooth Cake

Demir'in Diş Pastası / Tooth Cake

Minik Demir'in her anını kutlamayı istiyor Tuğba'da bir çok anne gibi. Haliyle ilk dişde çok önemli :) Ve diş hediği kutlamasında herşeyin süslü püslü olmasına dikkat ediyor. Ee bende pastayı olabildiğince süsledim.. Son zaman favorim olan puantiyeli kurdelelerden yaptım, kocaman diş macunu ve fırçası ekledim. E birde minik Demir'in figürünü.. Sadece altta dişleri çıktığı için figüründe sadece altta dişleri var. Demir'e daha çok kapşonlu süveterler giydirmeyi sevdikleri için figürde kapşonlu süveter giyiyor :) Yani birçok detayı olan her detayı ayrı beğenilen bir pasta oldu Demir'in pastası...

Demir ve Pastası

Ve Demir'de bu pastanın tadını doya doya çıkarmış Tuğba'nın dediğine göre.. Hatta diş fırçasıyla dişlerini bile fırçalamış :) Demir'cim dilerim tüm dişlerine sıhhatle kavuşur ve onları iyi kullanırsın :) Elbette benim pastalarımla beraber ;) Tuğba'nın güzel geri dönüşünden bir cümle ile yazıyı bitireyim, herşeyi özetliyor zaten..

"Teşekkür ederim tekrar tekrar... Tattığım, yediğim ve gördüğüm en güzel pasta benim oğlumun pastasıydıı :) "

Asıl ben teşekkür ederim.. Afiyet, bal şeker olsun..

Pastanın pandispanyası kakaolu pandispanya, kreması çikolatalı krema, içinde muz ve bool miktarda damla çikolata var.

Siparis ve Iletisim

1 yorum:

  1. Rica ederim Yaseminciğim ne demek. Sadece tanışmanıza vesile oldum. Neşeli cıvıl cıvıl bir pasta olmuş, harika. Demir'e inci gibi dişler diliyorum. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...