5 Temmuz 2010 Pazartesi

Zeynep'in Baby Tv Temalı 1 Yaş Pasta ve Kurabiyeleri

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

Hayriye Hanım'la günlerce mailleştik durduk, her mailde daha çok güldük daha çok eğlendik.. Sevgili Zeynep Selcen'in 1 Yaş Pastasının neresine börtü böcek koyacağımızı, kuzumuz mutlu olsun diye Baby Tv'nin doğum günü şarkısında ne varsa pastasında olsun istedik..

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

Sadece Baby Tv kelebeği yetmez, fili, zurafası da olmalı dedik. Hatta güneşimiz gülsün gokkuşağımız parlasın istedik.. Eee tabiki bu prenses için olduğundan pespembe bir gökyüzü olsun dedik. Ne de olsa dünya bizim dünyamız, bu dünyada gökyüzü pembe :D

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

Eee minik prensesimiz doğum gününde pembe üzeri yıldızlı elbise giyerde pastasının figürü aynı elbiseyi giymez mi :) giyer giyerr.. hatta ayakları üşümesin diye minik beyaz çorapları bile giyer :)

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

İtiraf etmeliyim bunlar benim ilk fil ve zürafa figürlerim.. Ama yaparken çok keyif aldığım figürler oldular :) Dilerim bundan sonra da sık sık yaparım.. Böyle şaşı bakan sevimli pembe saçlari olan ve elbette kurdelesi tepesinde duran bir fil yapmaktan kim keyif almaz ki?..

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

Zürafamız aslında kırmızı burun olmalıydı, ne de olsa Baby Tv'nin zürafası kırmızı burunlu.. Ama sevmedim öyle zürafayı, bende kırmızı siyah benekli, siyah boynuzlu ve saçlı yaptım işte :) Eee canım birazda sanatçının özgün fikri olmalı dimi amaaaa :P

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

Ah bu guneşş.. ve kelebek :) Nasıl da güzel gülüyorlar dimi. İnsan onlara bakınca gülümsüyor gayri ihtiyari.. Şimdi her güneşe baktığımda bana göz kırptığını düşünüyorum, mutlu oluyorum :) Sanırım bu pembe gökyüzü bende çok etkili oldu.. Başımda pembe bulutlaarr :)

Zeynep'in Baby Tv 1 Yaş Pastası

Pasta vanilyalı kek, limonlu krema, muz ve bool damla çikolatalı. Aslında ilk planlanan çilekli olmasıydı ama sanırım mevsim kaçmak üzere çilekte, bulamadım tazelerinden. Ee donmuş meyvede tercih etmediğim için pastada bende tazesinden muzlu yaptım. Çok güzel kokuyordu vesselam, Hayriye'nin dediğine göre tadıda pek güzelmiş.. Ee yiyenlere afiyet olsun o zaman :)
Eee madem pastamızı yaptık, yalnız bırakmayalım onu.. Bir saksı dolusu takım kurabiyelerini de dizelim yanına. Hem gelen çocuklarada armağan olur.

Zeynep'in Baby Tv Kurabiyeleri

Kurabiyeler tarçınlı ve zencefilli. Balla yapıştırılan şeker hamuru ile tatlandıkça tatlanmışlar. Eee birde güzel süslenince hepsi çok yakıştılar pastanın yanına canıımmm...

Zeynep'in Baby Tv Kurabiyeleri

Elbette pembe saksıda. Pasta pembe olurda saksı olmazmı.. Her bir kurabiyede başka bir süsleme detayı.. Fil, zürafa, güneş, gökkuşağı, olmaz sa olmaz kelebek ve uğur böcekleri :)

Zeynep'in Baby Tv Kurabiyeleri

Canım Zeynep'im, ee bide kıymetli ismini unutmayalım Selcen'imde diyelim sonra Erdoğan Bey kızmasın, Canımmm Zeynep Selcen'im dilerim her mutlu gününde ailenle sevdiklerinle beraber hep gülersin..


Ve bu mutlu zamanlarında bende özel pastalarımla yanında olurum..

Siparis ve Iletisim

6 yorum:

  1. Yasemincimmmm dokturmussun yine. Boyle seker minik bir kiz icin tam ona yakisir bir pasta hazirlamissin. Gorunce insanin yeniden cocuk olasi geliyor. Ellerine kollarina saglik, her bir detaya hayran kaldim.
    Sevgilerimle,
    Esra

    YanıtlaSil
  2. Off çok güzel olmuş. Bende oğlumun ilk doğumgününe kendim yapmak istiyorum 1 şeklinde. Az kaldı. İnşallah başarılı olurum. Bende zürafa koyacağım ama 3 boyutlu değil maalesef. Henüz çok acemiyim. Valla bu bloglardaki bayanlara hayranım. Hepsi heykeltraş gibi.FATOŞ

    YanıtlaSil
  3. yine döktürmüşsün.emeğine,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Pasta muhtesem olmus, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili arkadaşım Yasemin,

    Kızım için yaptığın o harika pasta için tekrar teşekkür etmek istedim. Sanırım kızımdan çok ben mutlu oldum :)Eşimle fotoğrafları sitende de görünce pek mutlu olduk. Yazın da harika .. Oğlum inşallah ekim 22 gibi geliyor. Şimdiden ne yapacağımızı düşünsek iyi olur.
    Sencer paşayı da çok öpüyorum.

    Sevgiler,
    Hayriye



    Not:Aslında bir çok kez yorum yazdım ancak teknik bir sorundan dolayı bir türlü kaydedemedi bilgisayarım.Kısmet bugüne oldu.

    YanıtlaSil
  6. pastamız sizden bu belli oldu :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...