24 Nisan 2012 Salı

Anneler Günü Hediyesi

Anneler Günü Hediyesi Annenize en sevdiği çiçeği, yenilebilir saksılarda hediye etmek ister misiniz?? 

Bunun için yapmanız gereken çok basit;

Bu yazıya yorum bırakıp (isim soyad ve email adreslerinizi paylaşmayı unutmayınız..),  Özel Pastam'ın facebook sayfasını beğeniyor ve profilinizde paylaşıyorsunuz.. 9.Mayıs.2012'de bırakılan yorumlar arasında random.org ile yapacağım çekilişle 3 kişinin annesine özel, annesinin sevdiği renklerde ve lezzetteki pastayı hediye gönderiyorum..

Hadi bakalım hanımlar beyler annenizi bu özel gününde özel pastasıyla memnun etmek size bir tık uzaklıkta..

LUTFEN ISIM SOYAD VE EMAIL ADRESLERINIZI TAM OLARAK PAYLASINIZ.. TESEKKURLER..

Not: Maalesef bu kampanya yalnızca İstanbul için geçerlidir. Pasta gönderimini başka şehirlere yapamadığım için.. :(

77 yorum:

  1. zaten beğenmiştim sayfanızı,ve bu güzel etkinliğide paylaştım..umarım şanslı isimlerden biri benim annem olur,çok çok teşekkürler..sevgiler..
    https://www.facebook.com/gulinozgurmanav
    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Sayfanızı beğenmiştim çoktan şimdi de paylaşacağım. Babama yaptığınız enfes eser evde hala konuşulmakta :) Bu sefer de annemin şansına yarışmaya katılayım bari :)
    Sevgiler

    Büşra Demir
    busrademir41@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Yaptığınız diğer pastalar gibi buda harika gözüküyor ellerinize sağlık.
    Tuğba Kolukısa
    tugba_yalcin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bende sayfanızı keyifle takip ediyordum zaten. Etkinliği de profilimde paylaştım ve anneciğim için şansımı denemek istiyorum. Pastanız gerçekten çok güzel gözüküyor. Emeğinize, elinize sağlık.. Umarım annemi böyle güzel bi sürprizle mutlu eden üç kişiden biri de ben olurum :)
    Sevgiler Yasemin Hanım.. Ve etkinlik için çok teşekkürler..

    Merve Kadıoğlu
    merve325@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Yasemin hanımcım,

    Yine harikalar yaratmışsınız,ellerinize,emeğinize sağlık...Bu güzelliğe baktıkça insanın içi açılıyor.Sami,doğumgününden bu yana 4 ay geçmesine rağmen,her Pazar hala korsan pastam diye sizin o muhteşem pastanızı anlatıyor :)Bu harika çiçekli pastalarınızdan bir de babaannesinin,yani benim anneciğimin şansına,kısmetine olsun inşallah :)
    Sevgilerimle.
    Çağla
    caglaalemdar@yahoo.com

    YanıtlaSil
  6. Kendimde anneanne olabilecek yaştayım. Ama benim hala sırtımı yasladığım bir annem var. hala her an ondan yardım aldığım. Yenilikleri çok seven. Biz geç doğmuşuz diyen. Yeni neslin yaşadıklarına gıptayla bakan. pastanıza hayran oldum. Annem yanımda olsun bana birşey olmaz şarkısıyla duygulanırım. Allah ona uzun ömürler versin.
    mail adresim.
    Serpil Gül Paçal
    spacal@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. çıkarsa anneme, bana ve yeni taze annemize büyük hediye olur :)
    bahar gül
    bahartgul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. annem için bu pastayı istiyorum.rokoko tarifi ararken sitenizi yeni keşfettim.sık kullanılanlara ekledim hemen..fatmanur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmanur hanim, tesekkurler ilginiz icin. ancak isim soyad ve email adresinizi tam olarak paylasirmisiniz? tesekkurler..

      Sil
    2. mail ve isim yazmayı unutmuşum.fatmanur orhan
      fatmanurorhan@hotmail.com

      Sil
  9. Şansımı denemek istiyorum :)
    Güneş Akay
    gunesbuyuktelli@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Canım ben de yorumda bulunayım dedim :)) yaptırdıkları pastalardan bahsetmişler ama ben hangi birinden bahsedeceğimi bilemedim. 8 tane olmuş sanırsam. Yoldakini de sabırsızlıkla bekliyorum. ama en aklımda kalanı sanırım annemle babamın doğumgünü pastaları idi!!!!Sevinç çığlıkları hala kulağımda, tadı da bambaşkaydı( çilek ve limonlu krema).Annemin yaşlı gözlerle "çitlerin çivilerini bile yapmış" nidaları, gözündeki gözlüğün muntazamlığına hayran kalışı görülmeye değerdi. (Duygulandım yine :(( ). Sevdiği çiçekten pasta eminimki yine çok mutlu edecek. Çok iyi düşünmüşsün, her zamanki gibi... Kimler kazanırsa şimdiden afiyet olsun, senin de ellerine sağlık...
    Belgi DİREN SIĞIRCI
    bdiren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba yasemin ablacım...sayfanı tabiki çoktan beğendim :) hepsi birbirinden güzel..umarım şanslı kişilerden biride ben olurum :)

    güneş namlı
    boz.gunes@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. özlem selvi...26 Nisan 2012 11:04

    yasemin hanım;yaratıcılığınız harika....takipçiniz bol olsun :) aeolun....özlem selvi

    YanıtlaSil
  13. özlem selvi...26 Nisan 2012 11:06

    ozlmyldzselvi@windowslive.com

    YanıtlaSil
  14. ne güzel düşünmüşsünüz haydi şansıma diyorum sevgiler işlemler tamam
    tugbarakunt@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Çiçek sepeti harika ellerinize sağlık...
    Melek Mutcali Meleginmarifetleri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Himmm... Eminimki görüntüsü kadar lezzetide mükkemmeldir! Annemin şansina yaziyorum. Ellerinize sağlik yasemin hanim!
    Hülya YEŞİLYURT.
    hulyabalci_1985@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,
    Bloğunuzu eşim Tarık Dinç ile tanıştığım günden beri takip ediyorum diyebilirim... Misafir ağarlayacağımda tarif defterimden önce buraya bakıyorum... Hep yazmak istemiştim ama kısmet bugüneymiş. Bu çiçeğin tadına bakabilir miyiz bilmiyorum ama oğlumuzun 1 yaş pastasının tadına bakabileceğimizi umuyorum...
    Sevgiler...

    Lamia Sarı Dinç
    lamia.sari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Duygu Savkin Genc

    Merhaba,

    Gurbette yasayan biri olarak , annesine boyle guzel bir hediye gonderme sansini yakalamak beni oldukca heyecanlandirdi. Cok ama cok guzel bir dusunce. Elinize kolunuza saglik Yasemin Hanim.

    Sevgiler

    duygusavkin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. paylaştım Leyla TEZCAN leylat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Paylaştım bile:)
    Esra Coşkun
    esra_cskn@live.com

    YanıtlaSil
  21. sizi zevkle takip ediyorum,ben almanyada yasiyorum annem turkiyede ins ben kazanirim unutulmaz i anneler gunu olur istanbul.cicegi@hotmail.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim ve soyadinizida yazarsaniz memnun olurum.. Tesekkurler.

      Sil
    2. tabiki yasemin hanim kusuru bakmayin pek anlamiyorumda intten ayfer cetintas

      Sil
  22. Her zamanki gibi görüntü şahane, renkler harika, inşallah çıkar banada :))

    Ebru Ersoy
    ebruersoy@ajansguru.com

    YanıtlaSil
  23. Umarım güzel bir anı olur bu anneler gününde..

    bengisuabihayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Anneler günü hediyesi olarak anneler artık hep ilginç anneler günü hediyesi bekliyor, http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/anneler_gunu/ tarzı ilginç anneler günü hediyesi önerileri olan var mı acaba?

    YanıtlaSil
  25. Perihan Karaca Başkan

    harikasınız çok sevindim ... inşallah çıkar, annem için değil ama kayınvalidem için katılmak istemiştim,teşekkürler:) peri.karaca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel gerçekten ellerinize sağlık.
    Çıkarsa muhteşem bi süpriz olur sanırım :)

    sehirlerarasiask@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) isim ve soyad bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.. tesekkurler...

      Sil
  27. Afedersiniz ben istanbul kısmını geç farkettim. istanbulda değilim ama göndermek istediğim kişi istanbulda yinede katılabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki! gonderim istanbul icinde olduktan sonra elbette katilabilirsiniz :)

      Sil
    2. peki :)
      ömer erdemli
      şehirlerarasiaşk@hotmail.com

      Sil
  28. Ellerinize sağlık.
    İlknur Duran
    ilknur_cakir85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. belki benim anneciğime çıkar:) ellerinize sağlık
    hilal koç güngör
    hilalemir79@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. yasemincim kır bahçesi gibi görünüyor şahanee olmuş tabi kimseyle paylaşmak istemiyorum inş bu güzel pastayı tadan benim annecim olur :)
    şimdiden booll çiçekli pasta için teşekkürler

    asuman tamer

    asuman.tamer@hotmail.com

    ( gereken herşeyi yaptım )

    YanıtlaSil
  31. cok guzel gozukuyor.
    ellerinize saglik, tastamina gercek bir saksi gibi ;)

    betul demir
    betuldemirr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Ben de annem adına şansımı denemek istedim.
    Canan Yavuz
    cananyavuz@msn.com

    YanıtlaSil
  33. benim annemin olsun ne olurrr :)
    aylin turan
    aylinaturan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. merhaba , bende şansımı denemek ıstedım :)

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=221564437957885&id=100001654321541
    nazenin__ce@hotmail.com Esra K.

    YanıtlaSil
  35. sayfanızı begendım paylastım
    https://www.facebook.com/lorkee.lork

    nurhan şişman
    banaheryeristanbul@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba Yasemin hn
    sizi sessiz takip eden birisi olarak bu yapmış olduğunuz hediye karşısında sessiz kalamayacağımı anladım :) Harika bir fikir teşekkür ediyor ve katılmak istiyorum.
    bu arada face'de sayfanızı beğenerek paylaştım.
    Pınar Yılmaz pinaryilmaz22@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. çok güzel bir düşünce olmuş. hadi hayırlısı
    nilgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, isim soyad ve email adresinizi paylasirmisiniz.. tesekkurler..

      Sil
  38. Yasemin Hanım,
    Yine çok güzel bir pasta yapmışsnız. Ellerinize sağlık. Umarım bu pasta benim annemin kısmetidir.
    Zeyneb ÜÇÜNCÜ

    zeyneb.ucuncu@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Yasemin hanim,
    tek kelimeyle "harikasiniz" sans benim olsun, pasta annemin. :)


    Sunay Tamer
    bensunay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Şimdi gördüm ya ben bunu,her kime çıkarsa çıksın annesi bayılacak eminim.Şimdiden ellerine sağlık
    Aylin Durmaz Akın
    aylindurmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bende varım....

    F.Zehra Şener


    .http://annemineli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. bu sefer bana çıksın nolur hilal52_0971@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha hanimcim isim soyad bilgilerinizi tam olarak paylasirmisiniz.. tesekkurler.

      Sil
  43. Böyle bir hediyei kim istemez
    Süperrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilay hanimcim katilmak istiyorsaniz lutfen isim soyad ve email adresinizi paylasirmisinz.. tesekkurler..

      Sil
  44. bu süper hediyeye yeni ameliyet olan anneme ALLAH nasip ederse ona hediye edeceğim

    kutsitecer@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim ve soyadinizi tam olarak paylasirmisiniz tesekkurler..

      Sil
  45. anneme verebilecegim en guzel hediye super burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim soyad ve email adresinizi tam olarak paylasirmisiniz tesekkurler..

      Sil
  46. Pastalarınızın hepsi birer harika...Elinize ve gönlünüze sağlık...İnşallah anneler günü için yaptığınız süprizle deneyimleme fırsatımız da olur...İyi çalışmalar,
    Sevgiler.
    Mine Boztekin
    minboz_@hotmail.com / minboz88@hmail.com

    YanıtlaSil
  47. Kesinlikle katılıyorum :) Sanırım bundan güzel bir hediye olmazdı :) Umarım çekilişte şans güler bana :)

    Mustafa Özdemir

    mustafaozdemir@mail.com.tr

    YanıtlaSil
  48. Gerçekten harikasınız. Anneme böyle bir hediye vermeyi çok isterim. mail adresim: storiestomybabies@gmail.com , Hande Topac.

    YanıtlaSil
  49. bu hediye süper annem en güzelini hakediyor.canım annem benim.inşallah bana çıkar da annemi sevindiririm.bayılır böyle süprizlere
    Şermin Bulak
    serminbulak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Merhaba Yasemin Hanım;
    Blogunuzun izleyicisi olmasam da gizli takipçinizim:)
    Anneler günü hediyenizi görünce benide tanıyın istedim:)
    Kime çıkarsa afiyet olsun tabii sizinde ellerinize, emeklerinize sağlık.
    Ayşenur Kara
    aysenur.kara@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar,
    Muhteşem bir görüntü ,pastanın ismi "Mutluluk" olabilir.

    Hatice Erzincan
    htc_yildiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. çoook beğendim.annemin şansı için inş ona çıkar...
    sevgiler.

    SEVAL CESUR
    sevalcesur@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Ne hoşşş. Ne kadar çok katılımcı var. Bende şansımı deniyeyim diyorum. demirfatos@hotmail.com fatma demir

    YanıtlaSil
  54. Merhaba kadriye kubas kzerrink@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. merhaba,
    teyde çalışkan
    aku_tip@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. bende sizin sıkı takipçilerinizdenim bende melek annem adına şansımı denemek istiyorum umarım benim anneciğime çıkar Gülcan İder g_ider@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. ellerine sağlık
    senel sedef
    yukselsedef@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba...Hayatımın en vazgeçilmezi annem için o muhteşem pastadan bir dilim istiyorum...Şimdiden teşekkürler.
    Aysun Dayan
    aysundayan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Tüm yorum bırakan arkadaşlara teşekkürler.. Bu yorumdan sonraki yorumlar maalesef bu seferlik katılım hakkınızı kaybettiniz.. Şimdi sırada kazananları açıklama zamanı.. Herkese bol şans!!

    YanıtlaSil
  60. esra aleyna kaya
    sevdimseni_1500kere@hotmail.com..şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  61. başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. iyi bir site teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...