26 Aralık 2009 Cumartesi

Yılbaşı Kurabiyeleri

Yılbaşı Kurabiyeleri

Yılbaşı kurabiyesi süslemek bu kadar mı zevkli olur! Yahu aslında hiç aklımda yoktu bu temada kurabiye hazırlamak. Aynen trufflarda olduğu gibi.. Yani Mügee hep senin yüzünden :D Valla son anda dün gelen sipariş üzerine hazırlandı bu kurabiyeler..

Yılbaşı Kurabiyeleri

Yani bunca telaşımın arasında bir iki kurabiye süslemekte gerçekten insana stres attırıyor. Sanırım ben bu kurabiye işinede ağırlık vermeliyim. İnsanın yaptıkça yapası, yaptıklarınada baktıkça bakası geliyor yahu..

Yılbaşı Kurabiyeleri

Sevgili Gül'üm ve Ceren Ablam sizler olmasanız eminim bu kadar çabuk yetiştiremezdim. Valla hakkınızı ödeyemem! Haa tabii şimdi siz kim bunlar diyeceksiniz, onlarda kurabiye dünyasına gönül vermiş sevimli insanlar. Henüz bloglarını açmadılar ama açılınca hemen duyurularını yapacağım.. Gerçekten harika işler çıkaran iki harika insan!

Yılbaşı Kurabiyeleri

Bu sevimli kurabiyelerde trufflarla aynı insana sevgili Nil Hanıma hazırlandı.. Valla ne diim onlardan ayrılmak bana epey zor geldi :D Ama Nil Hanım'ın yüzündeki mutlu ifade ve beğeniyi görünce gönül rahatlığıyla teslim ettim.. Afiyet olsun efem!

Kurabiyeler her zaman yaptığımın aksine bu sefer kakaosuz olarak hazırladım. Yoksa tarif bildiğiniz tarif :D

4 yorum:

  1. kurabiyeler dehşet ötesi güzel...
    el emeği göz nuru resmen, dantel dantel işlenmiş.
    kardan adamlara aşık oldum.
    işi kötü tarafı yemeğe kıyılamaması...
    hani bir kaç tane kötü olsa aralarında onlardan başlarsın yemeye, ama yok ki yok, bak bak dur:(

    YanıtlaSil
  2. yasemincigim kurabiyeler harika olmus canim. ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. yasemin hanım çok başarılı bir tarif KİŞİSEL BLOGGUM

    YanıtlaSil
  4. Ya bende yılbaşında erkek arkadaşıma bu tarz kurabiyeler yapmak istiyorum. Ne güzel görünüyor, bayıldım!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...