4 Şubat 2010 Perşembe

Galatasaray Pastası

Galatasaray Pastasi

Eee müşteri her zaman haklıdır dedik ve kabul ettik.. Galatasaray Fenerbahçeyi tuş etti bu pastada.. Şimdi benim politik davranıp takımımı söylememem mi gerekiyor :D Hahhahah olmaz öyle şey! Her zaman her yerde en büyük Fenerbahçe :D Ancak gel görki Namık bey için durum farklıı...
Ben tarafsız(!) bir pastacı olarak bunu en güzel şekilde anlatmaya çalıştım. Ezeli rakipleri pasta üzerinde Galatasaray'lının üstün geldiği bir güreş sonrası figürledim. Bu arada yerde yatan uzun saçlı kişi bazı arkadaşlarımın zannettiği gibi Brezilyalı futbolcu değil aslında bir kadın.. Lepiska gibi saçlarını dağıtmış, bayılmış gitmiş..

Galatasaray Pastasi

Pasta siparişi ilk geldiğinde epey komik figürlemeler düşündük, bel altından edepsizlerde fikir olarak söylenmedi değil.. Ancak olabileceğinin en terbiyelisini yapalım da doğum gününe davetli Fenerlileri fazla kızdırmayalım dedik.. Hehhehe... Artık neler düşünüldüğünü siz düşünün :D
Namık Bey'in doğum gününü bir kez daha kutluyor ve yeni yaşında doğru yolu bulmasını temenni ediyorum.. hahahahhaha :D:D:D:D (İstemeden taraftar ruhum atağa geçiyor, ben napiimm...)
Pastanın pandispanyası yoğurtlu kakaolu pandispanya, kreması bitter çikolatalı krema, içinde boool vişne ve damla çikolata var..

4 yorum:

  1. Yaso ben anlamam fb den gs den falan ama .. pasta harika ellerine sağlık şekerim

    YanıtlaSil
  2. Bu pasta tam benlik ellerine sağlık arkadasım....

    YanıtlaSil
  3. http://hamaratabla.yetkinforum.com

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...