26 Şubat 2010 Cuma

Pembe Kelebek Pasta

Pembe Kelebek Pasta / Pink Butterfly Cake

Sevgili Rabia'nın benim hayatımda yeri ayrı.. O beni internetten bulupta bana sipariş verme cesaretini gösteren en cesur müşterim! Daha henüz modelleme nedir nasıl yapılır, üç boyutlu pastamı o da ne? Yahu bu pastaların üstü en düzgün nasıl sıvanır.. gibi bir çoook cehaletle boğuşurken gözü kapalı bana güvenip benide cesaretlendiren çoook değerli bir insan! Ve elbette O'nun aracılığıyla hayatıma giren diğer değerli insanlar. Bunların başında Hakkı Bey ve sevgili kızı Serenay..

Pembe Kelebek Pasta / Pink Butterfly Cake

Serenay sayesinde ilk üç boyutlu pasta denememi arşivime eklemiştim. ah ahh anılarr... Evcağızımın mutfağında, paşanın naraları arasında, uykusuz gecelerde dantel gibi işlemiştim sevimli pembe balığını Serenay'ın.. Ve bunun üzerinden koskoca bir sene geçipte, yine bu güzel kız için balık gibi sevimli bir kelebekte hazırlamak nasip oldu.. Bu sefer ayrıca birde modeli var genç kızımızın :D Hani bir senede kendimi geliştirdiğimi göstermek için :D:D:D Ancak bu sefer mutfağımda olmasada atölyemde ve gene uykusuz bir gecede hazırlandı kelebek... Demekki neymiş atölye, mutfak, ev farketmezzz, yasemin hep uykusuzzz :D

Pembe Kelebek Pasta / Pink Butterfly Cake

Gene hakim renk pembe ve tonları, ayrıca mor.. E birazda çarpıcılık olsun diye sarı. Serenay'cım dilerim bu senede geçen seneki gibi çooook beğenirsin pastanı.. Dilerim yeni yaşın sana hep güzellikler getirsin! Nice yaşların nice doğumgünlerin olsun, sevdiklerin ve sevenlerinle! İyi ki doğdun!



Pastanın pandispanyası şaşmaz favorim yoğun çikolatalı pandispanya, krema yumurtasız çikolatalı krema.. Elbette kahve ile ıslatılmışş.. Bir dilim browni yer gibi.. :D

4 yorum:

  1. Süperrr...Ellerinize sağlık.Sevgi ve saygıda benden......

    YanıtlaSil
  2. yasemin hanım nasıl bir terakki örneğidir bu inanın aklım almıyor yemek yapma işine sonradan gönül verdim deyipte işleri bu kıvama getirmiş olmanız takdir şayan.hele oğlunuzun doğum gününde yaptığınız pasta inanılır gibi değil.tabi oğlunuzda çok tatlı maşallah.başarılarınız hep devam etsin dilerim Rabbimden

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler annemineli...

    selam suheyla, nasil guzel bi yorum bu bole.. cok tesekkur ederim. dimi daha dun yemek yapamazken simdi bide butik pastacilik yapiyorum.. valla ben bile inanamiyorum kendime. helede oglumun pastasini bitirdikten sonra soyle geri cekilip bir seyrettimde Rabbim demekki bu yetenegi icimde gizlemis bana kesfetmek dusmus. Cok sukur coook! Yani aslinda Yaradan kuluna herseyi veriyor, kulun biraz cabalamasi lazim :D ee emeksiz yemek olmazz... ve herkes icin cabasinin karsilgi vardir..

    YanıtlaSil
  4. aynen katılıyorum yasemin hanım söylediklerinize iş aslında cevheri bulup çıkarabikmek.her gün sitenizi takip ediyorum ve yeni bir tarif yoksa üzülüyorum.çok şımarttınız bizi:)
    çok beğendiğim bi söz vardır paylaşmak isterm "cevher kararmadıkça,her hayat için tetikte bekleyen bir mucize vardır".
    sizin bu hale gelmeniz yattığı yerden şikayet edenlere bir ders olmalı bence.çalışan için her zaman karşılığını verir Allah hiç şüphesiz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...