22 Haziran 2010 Salı

Fenerbahçe Pastası

Fenerbahçe Pastası

Bu pasta modelinin benim hayatımda yeri ayrı.. Bir kere daha aynısını yapmak ayrı bir keyif oldu benim için. Herşeyin başladığı pasta bu benim için. Pastacılık maceramın ilk durağı. Sevgili yeğen Saltuğ'un doğumgününde en acemi halimle yaptığım hatta birde çok biliyormuş gibi yanına minik model koyduğum bir ilk :) İşte o ilkin linki burda ve maceramın ilk yazısıda..
Bu sefer bu sade tasarımı, ki uzun zamandır ilk defa bu kadar sade bir pasta yaptım, sevgili Şenay Hanım'ın isteği üzerine hazırladım.Genel Müdürlerinin doğum gününü kutluyor daha nice senelerde pastalarımla yanlarında olmayı diliyorum :)
Pastanın keki vanilyalı kek, kreması limonlu krema, içinde tazecik çilekler var.. Yaz boyunca en favori pastam bu olmaya devam edecek sanırım :)

Siparis ve Iletisim

1 yorum:

  1. Evdeki fenerli fanatikler görmesin bunu!!!
    çok sevimli duruyor, eminim tadı da müthişdir...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...