10 Haziran 2010 Perşembe

Kağan'ın Sünger Bob ve Arkadaşları Pastası

Kagan Sünger Bob Pastası

Ablamın burda olduğu nadir zamanlardan birini atölyede semaverde çayla beraber çiğ börek ve arkasından da browni keyfi yaparak geçirdik :) Ablamın arkadaşı Sibel'in yeğeni Kağan'ın doğum günü için, beraber pasta yapma fikriydi bunun bahanesi.. Sibel, ki ben O'na Sibor derim :), aslında bu pasta işine pek de yabancı değil. Hatta elide yatkın.. Bir kaç tecrübeside var :) Ama gel görki sabrı yok.. O yüzden şöyle bir attırıp detaylarla uğraşmayı sevmiyor.. Bir zaman sonra yetteeerrr diye bağırarak kaçabiliyor..

Kagan Sünger Bob Pastası

Ee detaylar konusunda ben hiç bunalmadan saatlerce çalışabildiğim için orada devreye girdim. Bizim minik Kağan koca adam olup Sünger Bob fanatiği olunca; halasıyla bana Beşiktaşlı bir Sünger Bob tasarlamak düştü sadece..
Uzun zamandır Sünger Bob hazırlamak istiyordum aslında. Bir türlü denk gelmemişti. Hatta benim yeğen Saltuğ'un doğumgününde pandispanyasını bile pişirmiş, ama istediğim sonucu alamayınca hevesim kırılıp süslememiştim.. Kısmet Kağan'aymış demek ki.

Kagan Sünger Bob Pastası - Squidward

Ben Ahtapot amca diyorum ama aslında bu karakterin adı Squidward'muş. Yani çocukların bunu sölemesi ne kadar zor olabilir ki :P İşte bu suratsız amcayı ben yaptım. Yaparken epey güldük :) Birde dik tutarken tabiki.. Bizim ahtapot devrilip durunca Sibor aldı eline kürdanı pastaya sapladı zavallıyı :)

Kagan Sünger Bob Pastası - Patrik

Patrik ve Gary Sibor'un eserleri.. Patrikin pantolonu ve şık kemerine dikkat çekmemi özellikle istedi. Lütfen sizde dikkat edin :) O bunları yaparken ben geride kalan tüm detayları bitirmiştim ya neyse. :P Ne de olsa azıcık tecrübem var artık elim biraz daha çabuk. O kadar fark olacak dimi?

Kagan Sünger Bob Pastası - Gary

Bay Yengeç'de benim eserim. Gerçekten tuhaf ve sevimli bir karakter. Özellikle tuhaf gözleri baktıkça güldürüyor beni. Kıskaçlar ve koca kemeriyle çok şık gerçekten. Pastanın en güzel karakteri bence.. Hani kendim yaptım diye demiyorum :))))

Kagan Sünger Bob Pastası - Bay Yengeç (Krabs)

Tüm espriler bir yana Sibor ve ablamla beraber keyifle geçen bir çalışma oldu. Dilerim daha Çooookkk böyle eğlenceli pastalar yaparız. Kağan'cım sende iyi ki doğmuşssun, nice güzel günlerinde hep yanında olmak dileğiyle..

Pastanın pandispanyası kakaolu, kreması çikolatalı, içinde boool fıstık ve çikolata var :)

Siparis ve Iletisim

2 yorum:

  1. Yasemin teyzesi oğlucum gördü bu pastayı ve doğumgününde istiyor bak söylemiş olalım.ama fenerli olanından. detaylar için sana yazarım. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. o istesin yaparım tabiki adaaşş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...