11 Şubat 2010 Perşembe

Fotoğraf Makinesi Pasta

Fotograf Makinesi Pasta / Nikon Camera Cake

Ünlülerin hayranları olurda benim olmaz mııı... Hehehe.. Hemde öyle bir hayran ki azimle gün aşırı mail atıp, face den mesaj yazan ve hiç bıkmadan usanmadan beni rahatsız eden, çooook sevimli çoooook tatlı bir insan! Evet evet ben hayranımı hayranımda beni pek seviyoruz.. Sevgili Ömrüm aynen ismi gibi Ömrüm bir insan!
Teee kaç vakit öncee ben sizin hayranınızım hatta yok hayran az kalır ben sizin sapığınızım diye bana mailler atan ve çalışmalarımı çook beğendiğini hepsinden yaptırmak istediğini söyleyen cimcime bir insan iştee..
Sevgili Ömrüm'ün sefkülüsü (biliyorum bu TDK ya uymuyor ama olsun çok sevimli söyleniyor :D ) Doğan Güneş için hazırladığım O'nun en büyük zevki olan Fotoğraf üzerine tasarlanmış bir pasta.. Elbette sürpriz olarak hazırlanan ve Doğan'ın gördüğünde gözlerini yerinden fırlatan bir pastaa.. :D

Fotograf Makinesi Pasta / Nikon Camera Cake

Sabah erken kalkıp paşamı emin ellere emanet ettikten sonra vakit kaybetmeden simit arası peynir sıkıştırıp atölyeme indim.. Bir kupa çay hazırlayıp karnımı doyurduktan sonra mutfağa geçip fotoğraf makinesi için pandispanyayı kesip biçmeye başladım. Sonra miss gibi kremalandırıp bir güzel sıvadım. Saate baktım daha 10:00. E güzel sevgili sapığım anca akşamüzeri gelir bende rahat rahat hazırlarıp diyordum ki.... Ding dong...
Anaaaaaa! Erken geldiler.. Ama öyle böyle erken değil! Hakikaten erken geldiler.. Daha ortada model yok, kaplama yok.. ay üstüm başımda berbat.. Ayy insan hayranının karşısına saçında bandana üstünde önlükle çıkarmı.. Aaay rezaallettt..
Acaba kapıyı açmasamda saklansammı :D Yok artıkk.. Neyse canım artık hayranımla ilk görüşme gayet doğal halimle oluversin bi dahakine en kokoş halime bürünürüm..

Fotograf Makinesi Pasta / Nikon Camera Cake

Aynen bu şekilde oldu Ömrüm'ü kapıda karşılamam.. daha merhaba demeden, "aaaaa erken geldiniz.." dedim :D. "Amaa napiimmm dayanamadııımm, çok heyecanlandım" dedi o da. Heheh.. Ve bizzat Ömrüm'ün gözü önünde hazırladım pastanın her detayını.. Böylece O'da tanık oldu her detayına.. Biraz heyecanlı biraz telaşlı ama bol kahkahalı bir pasta hikayesi oldu..

Fotograf Makinesi Pasta / Nikon Camera Cake

Eee insanın hayranına pasta yapmasıda böyle olmalı değilmi.. Herkesten, her hikayeden farklı.. Sevgili Ömrüm tüm espriler bir yana içindeki cıvıltı hiç sönmesin canım, gülen gözlerin hiç ağlamasın.. Sevgili Doğan senin kıymetini bilsin.. Hani bilmezse sen bana gönder ben ifadesini alırım! Nice yaşlara Doğan! yada onların tabiiri ile Daaaan :D

  

Pastanın pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, kreması bitter çikolatalı krema.. Bu sefer diğer pastalarımın aksine içinde başka birşey yok. Ama booool krema var. ve elbbette booool çikolatalı bir kek ve krema bunlar :D

10 yorum:

  1. ben de sana hayranım, nolcak şimdi:))))
    çok güzelll

    YanıtlaSil
  2. heheh canim adaşım sanada yaparim bi pasta o zaman :D

    YanıtlaSil
  3. canımmmmmmmmmm ay ne iyi etmişim de sapık olmuşum:))ellerine yüreeeneee sağlık..öperim çok çok!<3

    YanıtlaSil
  4. banada bu pastadan lazım benzeri yani.. ama hangi pastane yapar ki böyle özenli:S

    YanıtlaSil
  5. Pastaneye gitme bana mail at.. Ben sana yaparım :)

    YanıtlaSil
  6. ben az önce aradım burda yazan sipariş numarasını ama açan olmadı.. bilgi almak istemiştim aslında..
    ve de biraz acil .. ama çok istiyorum bu pastayı hediye etmekk:D:D

    YanıtlaSil
  7. ben meryem:)
    bugün aramamı söylediniz ama aradım cevap yok yine:):)

    YanıtlaSil
  8. Sitenize ve blogunuza baktım ama pastaların altında fiyatla ilgili birşey yazmıyor.
    Ben uzun zamandır bu tarz fotoğraf makinesi şeklinde pasta istiyorum. Doğumgünümden önce size ulaşıcam fakat bu pastanın bana kaça patlicagını merak ediyorum. Doğrusu sitedeki fiyatlandırmayı anlamadım. :) Bu büyüklükte bi pastanın fiyatını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Hilal hanim,
    Siz kac kisilik ve icerik olarak neli istiyorsunuz? Ayrica ayni sekilde uzerinde ve yaninda figurlendirme olacakmi? Bu detaylarla bana info@ozelpastam.com adresimden mail atarsaniz yardimci olabilirim..

    Gorusmek uzere...

    YanıtlaSil
  10. bana yine pasta yap yine pasta yap yine yine yine yine yenideeenn pasta yaaappppp:)))ehuuhuehu buralar çalabilirim kapını canıım.Ömrüm ben :)sapıkın:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...