11 Aralık 2009 Cuma

DHL Ödül Pastası

DHLodulpastasi2

Bahanemle beraber ilk çalışmamız :D
DHL firmasının müşteri ilişkileri departmanı iki tane çok önemli ödül almışlar. Hatta ödüllerin tasarımları Cemil İpekçi tarafından yapılmış. Müşteri ilişkilerinin şahlarına uygun kovuklar diyebiliriz :D Ee böyle güzel ödüller alınınca haliyle bu ödülleri kutlamak gerek. Bu durumda napıyoruz en kralından koocaaaaman bir pasta hazırlıyoruz. Kim hazırlıyor, hehe tabiki biz! Bahanemin telefondaki sesi çok heyecanlıydı :D Sanırım bunu hiç unutmam! Yasoooooo ilk siparişimizi aldım :D Ve bu şekilde ilk çalışmamızı gerçekleştirdik.
Ben ödülleri şekillendirdim O da harika pandispanyasını getirdi. Ben kremayı hazırladım.. Sonra kocaman pandispanyayı korkmadan kesip biçip büyüttük, kremalandırdık ve süsledik.

DHLodulpastasi1

Altın konseptinden çıkmadan tüm pastayı pırıl pırıl parlattık. Yaparken ayrı seyrederken ayrı keyif aldık. Sanırsam biz bu işten daha çoook keyif alacağız :D:D
Ertesi gün kutlama partisinde herkesin tek konuştuğu şey pastanın ne kadar lezzetli, ödüllerin ne kadar gerçekçi olduğuymuş :D
Eee vitirine konulan ödüllerin yanında modelleride pek yakışmış yahu :D

DHL Ödül Vitrini

Pastanın pandispanyası bahanemin nefis kakaolu pandispanyası, kreması yumurtasız çikolatalı krema. İçinde boooolca frambuaz ve çikolata var!

1 yorum:

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...