10 Mayıs 2009 Pazar

Fenerbahçe Futbol Topu Pastası

Futbol Topu Pasta / Football Cake

Yapboz yapmayı çok severim, üniversite yıllarında en sıkıldığım zamanlarda kurtarıcım olmuştur yapbozlar.. Saatlerce yarı aydınlık yarı karanlık yerde tek tek parçaları bulmaya uğraştığımı hatırlıyorum. Evlendikten sonra da eşimle bir heves aldığımız yapbozu yapmaya da beraber başlamıştık ama o daha kenarları bitince vazgeçti :) Ama ben vazgeçmedim :) Hatta hamileliğimin son aylarında koca göbeğimle yapbozun başında saatlerce oturmuştumda bel ağrısında koca gece uyuyamamıştım :)
İşte bu pastada benim yapboz anılarımı canlandıran bir çalışma oldu. Her bir altıgeni doğru açıyla biraraya getirmek ve hepsini düzgün yerleştirmek için epey uğraştım. Ama sonuca değdi. Çok başarılı ve gerçek bir top oldu bence :)
Bülent Bey'in yeni yaşını kutluyor nice senelerde hep güzellikler yaşamasını diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...