5 Haziran 2009 Cuma

Süslü Hanım Selin'in Pastası

Süslü Hanım Pastası / Fancy Lady Cake

Sevgili Selin süslenmeyi, cici li bicili giyinmeyi ama özellike saçının tepesine güzel tokalar takmayı çok seven bir insan.. E haliyle doğum günü içinde böyle siyah pembe sofistike bir pastayı hakeden bir insan. Benim acemi figürüme kanıpta rüküş bir insan zannetmeyin sakın o benim kabiliyetsizliğim aslında :D
Henüz figürleme konusunda çok yeniyim.. Daha yiyecek çççook fırın ekmeğim var... Ama bu figürle göz boyama aşamasında bir adım daha ilerledim. Giderek makyaj yapmayı öğreniyorum :D

Süslü Hanım Pastası / Fancy Lady Cake

Selincime hem kendi gibi şık hemde neşeli bir pasta hazırladım. Pırıltı tozları ile pırıl pırıl parlatılmış siyah kleopatra koltuğuna uzanmış, pespembe pastadanın pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, için de boool miktarda çikolatalı krema ve fındık var.. Browni pastalar her zaman favorim.. Fındık, ceviz koy istersen hiç bişey koyma! Sadece keki bile bir bardak kahveyle harikaaa bir keyif!
Selincim yeniden doğum günün kutlu mutlu olsun! Her sene bir öncekinden daha neşeli daha süslü geçsin! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...