6 Ocak 2010 Çarşamba

Gümüş Düğün Pastası

Gumus Dugun Pastasi

- "Düğün pastası yapmak mı? Yok canıım! Gerçektenmii.. "
- "Hemde öyle katlı falan ! Hadi beee! Yapamazsıın... "
He he yaptım :D:D Daha doğrusu yaptık. Bahanemle beraber ilk düğün pastamızı yaptık. Hemde maket falan değil yenilebilir yutulabilir cinsinden.. Yaparken ççook eğlendik çok güldük.. Ah ah zavallı Engin'de gecenin bi saati Bahanemi almaya geldiğinde bu kadar eğlendimi bilmiyorum. Ama bu gidişle daha çççok geleceksin :D

Gumus Dugun Pastasi

Güzel gelin Melike için hazırlandı bu pasta. Modellemelerde damatla ben uğraştım gelinle Mügecim. Tabii Müge daha önce bu şekilde hazırlamadığı için modellemelerini benden ilk eğitiminde almış oldu. Hehehe :D Ama genede ne olur ne olmaz gelinin makyajı benim fırçamdan. Gelinliği yaparken halimiz görülmeye değerdi. Ay şuraya fırfır koyalım yok bence burdanda kuyruk çıksın. Yahu sanırsınız iki terzi çalışıyor. Heheh :D
Dedim ki kızım ara sor yahu belirgin bi özellliği varmı gelinliğin şimdi misa dekolte sevmeyen biridir biz dekoltenin kralını yapıyoruz :D Nitekim gittik gördükki gelinliğin en bariz özelliği zaten pastanın temasındaymış :D:D

Gumus Dugun Pastasi

Sevgili Melike gümüşte boşuna ısrar etmemiş. Baksanıza daha uyumlu olabilirmiydi pastayla beraber gelinimiz :D Şimdi damadıda övmek lazım ama ne yapalım biz iki bayanız ve herkesin bildiği gibi düğünün en popüleri her zaman gelindir ;)))
Gümüş şeritlerde bir türlü istediğimiz sonucu elde edemesekte sanırım bütün olunca pasta harika oldu!

Gelin ve Damat Pastasiyla beraber

Haa bu arada pastayı ayakta tutmak için alışverişte tesisat borusundan, ahşap çubuklara, yok acaba pipetlemi desteklesek derken sarfettiğimiz çaba görülmeye değerdi.. Ee tabii sevgili eşiminde elinde testere bu boy olmaz dur şurdan keseyim diye tahtaları kırpmasınıda göz ardı edemeyeceğim. O kadar mühendis kafa kafaya verince ortaya sağlam bir yapı çıktı sonunda.
Tam bi ekip çalışmasıydı :D ve elbette çok keyifli!
Nerdeyse unutuyordum pastayı yerinde teslim ettikten sonra;

- Y: acıkkttımmm!
- M: ayyy kokoreçmi alsak?
- Y: ay ben yemem öle kokoreç falan!
- M: eminmissin??
- Y: yaa tamam yaptır bi yarım :D
- M: hehehe :D:D:D
- Y: hımmmmmmm.. (burda ağzım dolu konuşamıyorum :P )

Pastanın pandispanyası yoğurtlu kakaolu pandispanya, kreması çikolatalı pastacı kreması içinde boooool miktarda fıstık ve damla çikolata var :D
Dilerim sevgili Melike'de bu tatlı pastayla beraber tatlı bir hayata adım atar! Yüzünüz hep gülsün, muhabbetiniz daim olsun!

1 yorum:

  1. Pasta şahane !
    Ama hikaye daha şahane :))
    Bayıldımmm

    Her pastaya hikaye istiyorum ben bundan sonra Yaso Hanımmm :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...