3 Ekim 2010 Pazar

Prenses Ela'nın Pasta ve Kurabiyeleri

Prensess Ela'nın Pastası / Princess Cake

Ahh bu ilk göz ağrıları.. Nasıl da kıymetli oluyorlar :) Yakın dostlarımız arasında bize ilk bebek kokusunu duyuran çift sevgili Ebru ve Burak. Onlar siftahı yaptılar biz de bereketini gördük :) İşte ilk göz ağrımız Ela'da 3 yaşını doldurdu..

Prensess Ela'nın Pastası / Princess Cake Prensess Ela'nın Pastası / Princess Cake

Doğumgünü aslında Ağustos ayındaydı ama gel görki kutlamak bu zamana nasip oldu. Tarihin Ramazan'a denk gelmesi, iftarın geç olması, ee şimdi iftardan sonra pastaya ilgi olmaz korkusu :) Hepsi biraraya gelince bizde Ebru'yla yahu bayramdan sonra yapalım bari adam gibi yapalım dedik.. Ve hakikatende çok çok keyifli oldu!

Prensess Ela'nın Pastası / Princess Cake Prensess Ela'nın Pastası / Princess Cake

Ebru'nun hazırladığı harika lezzetlerin yanında, bende Ela'nın özel isteğiyle Prenses pastası yaptım ona. Israrla ben maviyi seviyorum mavi çantası olsun dediği içinde pembe elbisesine bir de mavi çanta taktım :) Hani şimdi bu Yasemin'de uyumdan hiç anlamıyor, mavi çanta ne alaka diyenlere o Ela hanımın özel siparişi :))

Prensess Ela'nın Elbise Kurabiyeleri / Princess Dress' Cookies

Pastanın yanında sürpriz olarak birbirinden renkli cıvıl cıvıl kurabiyelerde hazırladım. Haliyle hepside süslü püslü elbiselerdi. Yahu bu kız çocukları için de kurabiye pasta hazırlamak ayrı keyif. İstediğin heryere fırfır kurdele koy, süsle süsle dur.. Hiç fazla olmaz :) Ne yapsam birde kız çocuğumu doğursam bilemedim :p Paşam duymasın şimdi pabucu dama atıldı sanacak :)

Prensess Ela'nın Elbise Kurabiyeleri / Princess Dress' Cookies

Kurabiyelerin dışında birde minik havuçlu kapkekler hazırladım. Üzerine çikolatalı krema ve renkli şekerler serpiştirdim. Aslında onlarıda süslemekti niyetim ama gel görki vakit bu kadar izin verdi. Olsun onlarda çook beğenildi :)

Ela Prensess 3 Yaşında

Ve karşınızda bizim gelin Ela prenses, eee vallahi ilk göz ağrısı benim oğlan bunu kaçırmaz.. Zaten ne zaman görse "illlaaaaa" diye kocaman gülümseyip öpüyor kızı. Ah çapkın oğlum kime çektin sen böleeee :P..

Prenses Ela Pastasıyla

Ela'nın pastası sunuma çıkınca oturup dakikalarca onu izlemesi.. İşte bunun için pasta yapıyorum dedim kendi kendime.. O yüzlerdeki inanamaz ifade için.. Ne mutlu bana! Nice yaşların olsun güzel Ela'm.. Daha nice senelerde seninleyiz inşaAllah!

Siparis ve Iletisim


Pastanın pandispanyası çikolatalı pandispanya, kreması sütlü çikolatalı krema.

5 yorum:

  1. Anammmm!!!
    Ela ne kadar büyümüş, okullu kız olmuş resmen Maşşallahhh!!
    E tabi ne istediğini bilir, mavi çantada ister kocaman olmuş ayolll :))

    Pasta her zamanki gibi süper şekerim valla canım çekti, ölümüne çikolata olmuş her zamanki gibi :))

    YanıtlaSil
  2. NERDE ELANIN PASTAYA HAYRAN HAYRAN BAKTIĞI FOTO. GÜZEL ÇIKMAMIŞ MI?
    BU ARADA TEKRAR SÖLÜOM ÇATLAKSIN SEN. KİM URAŞIR OLE KURABİYELERE FARKLI ELBİSE YAPCAM DİE. TASARIMCIDA MI OLCAN BAŞIMIZA. ŞİŞİR BİRAZ İŞLERİ ÇABUK BİTSİN DİOM YOK. HADE ELAYA YAPION HERKESEDE AYNI HASSASİYET OLMUO. SORA BİZİ AĞARLIYCAK VAKİT BULAMIYCAN.
    CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK. O GÜNKİ PERFORMANSTAN SORA HALA YİYORUM. HER YEMEKTE AYNI TADLARI ARIYORUM. YİYORUM, YİYORUM, YİYORUM. BULAMIYORUM...
    EEMREE

    YanıtlaSil
  3. Mügem valla kocaman kız oldu :) ölümüne çikolata her zaman favorim biliosun ;)

    haklısın emrem o fotoğrafı koymayı atladım dur bakem bi düzenleyip ekliim hemen :D

    YanıtlaSil
  4. muhteşem tasarımlar bunlar yasemin.söyleyecek söz bulamıyorum.harikasın.ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Canım arkidişim benim, Afyon seyahatimden ötürü ancak okuyup yorum ekleyebiliyorum kusuruma bakma...

    Sana Eloşumun o günkü mutluluğundan dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır, pastasını gördüğü anda gözlerindeki ışıltıyı tarif edemem.Neredeyse Sencer paşanın doğumgününden beri,sürekli "Annii benim doğumgünüm ne zaman gelecek bende prensesli pasta istiyolluuumm" diyip durdu ve sonunda pastasına kavuştu.Hatta resimde görüldüğü gibi kavuşmakla kalmadı hayranlıkla bakakaldı. Resmen Eloşun küçük modeli, bir kez daha tebrik ettim seni...Gerek görünüşü gerek tadları hepsi mükemmeldi...15 kişiye 30 kişilik pasta yapınca çatlayana kadar yedik haliyle :))) Tekrar teşekkürler canım benim, ellerin dert görmesin emi...

    Epru :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...