19 Ocak 2010 Salı

Hyundai Getz Pasta

Hyundai Getz Pasta / Hyundai Getz Cake

Minivan görünümlü Hyundai Getz :D

Evet evet bu pastayı anlatabilecek en doğru tarif bu! Yontma yöntemiyle pasta yapmayı çok seviyorum. Bu arada tıraşlanıp kenara ayrılan kekleri yemesi, yapboz gibi parçaları bir araya getirip şekil vermesi çok keyifli.. Ancak bir okadarda zor. Ne kadar fazla keserseniz geri dönüşü o kadar zor çünkü :D Ama ben zoru severim.

Hyundai Getz Pasta / Hyundai Getz Cake

Atasay'dan sevgili Arzu hanım telefon açtığında ve bu tarz bir pasta istediğinde dedim nasolsa vaktim vardır rahat rahat yaparım.. Ancak pastanın hemen ertesi güne istenmesi rahatlığımı bozup telaşlanmama sebep oldu.. Çünkü traşlanacak pandispanyanın dinlenmesi gerekli..
Eee bu durumda ben naptım sipariş detaylarını telefonda konuşurken yoğun çikolatalı pandispanyayı pişirmeye başladım.. Saat 16:00.. Pandispanya fırındayken kremasını pişir, saat 16:30..

Hyundai Getz Pasta / Hyundai Getz Cake

Pandispanyayı dinlenmek üzere bıraktım saat 17:30.. E şimdi vakit paşanın vakti. Paşayla ilgilen oyna besle uyut.. Saat 22:00..
Atölyeye geç en azından 5 saat olsun dinlenmiş olan pandispanyayı traşla kremalandır fıstıklandır :D buzdolabına gönder.. Saat 23:00... Ve yorulan pandispanyayı dinlendir.. Dinlenen pandispanyayı çıkar saat 02:00.. Süsle püsle ... Saat 05:00.. Artık uyu :D
Paşa uyku dinlemez, uyan :D 08:00.. Ee uyanmışken, hava güzelken, gün ışığında fotoğraf çek.. Pastayı teslim et.. Saat 09:30..
Geçmiş olsun :D

Hyundai Getz Pasta / Hyundai Getz Cake

Kısa zamanda sipariş kabul etmemeyi öğren, ama sen genede zamana karşı yarışmaya alışıksın ve bunu çok seviyorsun :D O yüzden sen genede kimseyi kırma en güzelinden pastalarını hazırlamaya devam et :D Hemde 7/24 ..
Pastanın pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, kreması yumurtasız çikolatalı krema, içinde boooool miktarda fıstık ve çikolata var...

3 yorum:

  1. bayılıyorum ben senin bu pasta hikayelerine yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. ay okurken inan ben gerildim, maaşallah enerjine hızına. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. saat 10.30 oturuyorum, saat 14.00 oturuyorum, saat 21.00 oturuyorummm
    offfffff

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...