16 Ocak 2010 Cumartesi

Yatak Keyfi Pastası

Yatak Keyfi Pastası

Doğum günümde hiç pasta yapmadan bırakın pastayı yatağımı bile toplamadan, tüm gün kraliçe gibi tembellik etme kararı almıştım ki.... Aldığım karar bir anda puf oldu uçtu :D Neyse gene de azmettim tüm günümü canım arkadaşlarımla beraber gezip dolaşarak harcadım. Akşamındada sevgili eşimle güzel bir yemek yedim.. Sonrada kraliçelik dönemi bitip, paşayı uyuttuktan sonra atölyeme inip çalışmaya giriştim..
İlkokul arkadaşım Selin'in kardeşi Ayşegül'ün doğum gününe hazırlandı bu pasta. Selin'e peki Ayşegül'ü nasıl tanımlarsın dediğimde "Kedisi, köpeği, bilgisayarı ve elbette cep telefonuna çok düşkün, bir türlü uyanmak bilmeyen sürekli yatak keyfi yapan, şaşı bakıp saçını tepede toplayan, çatlak biri işte..." dedi..

Yatak Keyfi Pastası

Gerisini bana bıraktı... Bu durumda en net şekillenen tasarım elbette dağınk bir yatakta, tüm sevdiklerinin yanında olduğu, şaşı bakan Ayşegül figürü oldu.. :D:D:D
Yaparken çok keyif aldığım yüz ifadesindeki muzurlu, kırmızı ojeleri, kalpli pijamalarıyla bence Selin'in tasviriyle Ayşegül'ü çok güzel yansıttım..

Yatak Keyfi Pastası

Ayşegül gibi yayılarak yatmayı seven kızları Daisy ve Minnoş'ta O'nun bu keyfine ortak oldular tabiki.. Daha önce kokoş Selin'e yaptığım pastaya bakınca ne kadar ilerlediğimi ve her pastada ne kadar çok şey öğrendiğimi farkediyorum. O zamanda Selin'cim gene spesifik detayları söyleyip gerisini bana bırakmıştı.. ama bu sefer detaylar daha güzel tasarlandı şimdi doğruya doğru :D

Yatak Keyfi Pastası

Pastanın pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, kreması çikolatalı krema, içinde booooool miktarda ceviz var.. Bir dilim browni ısırır gibi ;)

Mutlu yıllar Ayşegül'cüm dilerim yaşın kaç olursa olsun hep bu kadar neşeli ve muzur olursun..

Not: Şimdi diyecekseniz eee sen yaşında oldu.. Ah ahhhh vahh vaahhhh.. Artık resmen 30 yaşındayım 30000000 :D:D:D:D Hadi hayırlı yaşlar da bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...