27 Ocak 2010 Çarşamba

Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası

Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası

İtiraf ediyorum yaptığım en iyi araba pasta bu :D Evet evet kesinlikle öyle.. Bu sefer ne minivan görünümlü, ne jeepvari ne de nişastadan puslanmış kırmızı.. Bu sefer tam anlamıyla kıpkırmızı ve ha-ri-ka bir ferrarriiii! O yüzden bu pastanın adı direk "Ferrari görünümlü Ferrrarrrrrii :D"..

Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası

Sevgili Zehra Hanım Perşembe günü beni arayıp utana sıkıla "yaa hemen bu hafta sonuna yapsak hemde McQueen yapsak" dediğinde o da bende biliyorduk asla hayır demeyeceğimi. Diyemem :D Napiim ben böyleyim uyumam 24 saati 25 saat yaparım ama genede kimseyi kıramam..

Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası

Sevgili afacan Mehmethan'da, annesinin hitabıyla sevimli MEMO, kendi yaşıtları gibi tam bir McQueen tutkunu. Annesinin O'na adadığı sevimli bloglarındada gösterdiği gibi Memo sürekli McQueen arabasıyla uyuyan bir çocuk..
Zaten pastayı gördüğünde de uzun bir süre kestirmek istememiş. Bir kaç sefer hatta çoookça sefer mumları yakıp yakıp üflemişler..

mcqueen2_5Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası

Şekerden Memo'yuda okadar sevmişki, nazikçe pastadan ayırıp camın kenarına koymuş. Karı izlesin diye... Zehra Hanım sayfasında çok güzel anlatmış pastanın hikayesini, onun üzerine benim cümlelerim eksik kalıyor gibi geliyor bana. O yüzden bu pastanın hikayesi için sizi MeMo'nun sayfasına yönlendiriyorum..

Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası
Mehmethan'ın Şimşek McQueen Pastası

Yazıyı okumadan önce Zehra hanımın sıcacık maili ile güne başladım, mailinde okadar güzel özetlemişki hissettiklerimi..

"Eminim böyle lezzetli şeyler yapmanın sonundaki mutluluk yapılan kişinin yüzündeki gülücüktür :))"

Aynen öyle gerçekten.. İşte benim yaptığım pastalarımda görmeyi en çok istediğim sahne! Canım Memo dilerim yüzün hep güler, gözlerin hep parlar!


Pastanın pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, kreması yumurtasız çikolatalı krema, içinde bol miktarda fıstık var..

2 yorum:

  1. :)) ne denirki takipçinizim artık demiştim ama böyle güzel bir yazı beklememiştim...çoook teşekkür ediyoruz tekrar tekrar ellerinize emeğinize sağlık..artık her pastanıza gözlerimi dikerek bakacağım :))) çünkü hayran kalıyorum...hatta kıskanıyorum :))) sevgiler :)))

    MEMOANNE :)

    YanıtlaSil
  2. eee bir süre uğrayamadım, gazeteler, dergi röportajları, pasta siparişleri derken sen bayağı hareketli günler geçirmişsin :)) ellerine sağlık diyor ve tabii ki başarılarının devamını diliyorum Yasemin :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...