14 Ocak 2010 Perşembe

Serdar'ın Para Sevdası Pastası

Para Sevdasi Pastasi


Serdarımın doğum günü için Beyzam aradığında benim ilk aklıma gelen Serdar'ın galatasaraylı olmasıydı. Ancak Beyzamın dediği gibi bu çok ufak bi detay aslında Serdar Para taraftarı.. Hehehheeh :D
Bu aralar aklı fikri parada dedi bana.. Yani bir Napolyon birde Serdar! Hani parası çoook olduğudan mı, elbetteki hayır :D Aslında parası olmadığındann.. :D

Para Sevdasi Pastasi

Canım kardeşim bu kadar parayı düşünüp durunca bende O'na doğum gününde paraları saçtığı bir pasta hazırladım.. Aynen hayal ettiği gibi :D Saç paraları Serdar saçççç :::)..
Dilerim yeni yaşınla beraber seni sıkıntıya sokmayacak kadar çooook paran olur :D Seni çooook seviyorum!!

Pastanın pandispanyası kakaolu yoğurtlu pandispanya, kreması beyaz çikolatalı krema, içinde boool miktarda damla çikolata var!

1 yorum:

  1. Yasemincim pastayı sattım nakite çevirdim çok hora geçti teşekkür ederim :D
    Harika bi pastaydı ellerine yüreğine sağlık seni seviyorum çok öpüyorum... napolyon ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...