6 Şubat 2009 Cuma

Fotoğrafçı Hanımefendi Pastası

Fotoğrafçı Hanımefendi

Önceki fotoğrafçı pastam benim için çok özeldi. Çünkü ilk sipariş pastamdı. Bu fotoğrafçı pastamda ayrı bir özel. Çünkü bu da ilk yabancı sipariş pastam :). Ben siparişlerimi daha çok tanıdık ve eş, dost için yapıyordum. Ancak beni internetten bulup aciiiiillll başlıklı bir mail atan çok tatlı bir hanımefendiyi kıramadım. Ve O'nun sayesinde ilk kez yabancı birine pasta yapmış oldum. Gerçi iki dakikalık telefon konuşmasında sanki 40 yıldır tanışıyormuşuz gibi samimi olduk Rabia Hanım'la o ayrrıııııı...

Fotoğrafçı Hanımefendi

Sayfamı fotoğrafçı pastam sayesinde bulduğunu ve çok beğendiğini söyledi. Bu sefer bir hanımefendi için bu pastadan yaparmıyım diye sordu. Bende neden olmasın ki dedim :) Ve işte bu da sevimli fotoğrafçının hanım versiyonu....

Fotoğrafçı Hanımefendi

Bu sefer daha öncekinde karşılaştığım sorunlardaki edindiğim tecrübelerden olsa gerek daha kolay ve hızlı çalıştım. Üstelik gene siyah hamurla çalışmama rağmen hiç zorlanmadan istediğim parıltılı görüntüyü sağlamayı başardım. Nişastasız çalışınca daha iyi oluyormuş ;)

Fotoğrafçı Hanımefendi

Eeee bu sefer bir hanımefendi için yapılınca pasta, ister istemez cicili bicili şeylerle süslemek istiyor insan. Bende hanımefendinin bir çiçek fotoğrafı çektiğini hayal edip, LCD ekrana çiçek koydum. Ve pek tabii isminide çiçeklerle bezedim..
Pastanın pandispanyası yoğurtlu kakaolu pandispanya, kreması çikolatalı pastacı kreması, ara katlarında frambuaz ve çikolata var. Pandispanyayı ıslatmak içinde nescafé kullandım.
Şimdi sabırsızlıkla yiyenlerin ve pastayı ilk görenlerin tepkisini dinlemeyi bekliyorum... İyi ki doğdunuz Yeşim Hanım! ve iyiki sizi düşünen Rabia Hanım var :)))..

3 yorum:

  1. ellerine sağlık,daha nice nice pasta siparişlerin olsun inşallah.çok hoş görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yasemin ellerine sağlık.çok güzel olmuş pastan.fotoğraf makinesine bayıldım,harika.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik Yasemin,
    Harika olmus...

    Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...