26 Mayıs 2010 Çarşamba

Ali Kaan'ın Hediyelerle Dolu 1 Yaş Pastası

Ali Kaan 1 Yaş Hediye Pastası

Zamana bakk... Nasılda hızını almış akıp gidiyor.. Yahu hele dur ben seni daha yakalayamadım. Ebelenmiş hissediyorum kendimi, ama bir türlü ebeleyemiyorum..
Ali Kaan'ımın daha dün anne karnına düştü haberini aldık, sonra bir anda doğum haberine geçtik.. Şimdide 1.yaşını kutluyoruz. Yarında düğününde şahit oluruz.. Allahhıımmm yaşlanıyorum :)

Ali Kaan 1 Yaş Hediye Pastası

Benim süt oğlan, şaka değil gerçekten süt oğlum, büyüdü de adam oldu geldi pastasına oturdu.. Çok keyifli bir sofrada yeni yaşı kutlandı o da hediyelerini çığlıklar eşliğinde açtı. Kara kara gözlerini bize çevirdi sıcacık gülümsedi..

Ali Kaan 1 Yaş Hediye Pastası

İyi ki doğmuşsun süt oğlum! Anneciğin seni iyi ki doğurmuş! Dilerim her yaşında doğumunda olduğu gibi gene beraber oluruz.. cümbür cemaaaaattt....

Pastanın pandispanyası vanilyayı kek, kreması sütlü çikolatalı krema, içinde taze çilek ve muz var..

3 yorum:

  1. Demet Çeliker26 Mayıs 2010 16:55

    Canım arkadaşım her zamanki gibi sanatını konuşturdun, pasta her şeyiyle harikaydı. Sağolasın bu güzel günümüzde bizimle olduğun, bize mükemmel bir pasta yedirdiğin için.. Ellerine sağlık biricik oğlumun biricik süt annesi:)

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum modelin dilini gördüm. burun delikleri falan.bi dahakine küçük dilini de görmek istiyoruz. bu ne kardeşim heykeltıraş mı olcan başımıza:) ellerine sağlık.
    emre

    YanıtlaSil
  3. tuğçe çolak8 Ağustos 2010 22:05

    emre ye katılmamak elde değil ya..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...