14 Mayıs 2010 Cuma

İrem'in Bebek Kurabiyeleri

İrem'in Bebek Kurabiyeleri

Sevgili Ayşenur'um hala oldu! Eee ilk yeğen her zaman çok kıymetlidir. Hep onunla olmak istersiniz, hep yanında olmak.. Her anına tanık olmak istersiniz. Sevgili biricik yeğenim Zuzum doğduğunda bende çok farklı değildim. Gel görki hayat benim planlarımı dikkate almadı, yeğenim Allah'ın Çin'inde büyüdü :) Ve ben onun her anına bilgisayarımın kamerasından tanık olabildim.. Buna da şükür..

İrem'in Bebek Kurabiyeleri

Ayşenur'umde yeğeninden uzakta ama şükürki yurdumun sınırları içerisinde. En fazla uçakla 45 dak mesafede.. Ama genede her anında yanında olamadığı için daha bir değerli şimdi yeğeni. Ee yeğen bu kadar değerli olunca, en lezzetlisinden kurabiyelerde en şık bebek elbiselerinde İrem için süslendiler.
İrem'cim dilerim annenle, babanla ve elbette halanla hep mutlu hep huzurlu günler geçirirsiniz!!! Rabbim seni korusun muhafaza etsin!

Kurabiyeler portakallı ve tarçınlı.. son zamanlardaki favorim ;)

2 yorum:

  1. Yasemin ablacım çok tatlı gözüküyorlar. Blogunda kurabiye tarifi bekliyorum senden. Ellerine sağlık aştın kendini artık ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben İrem.Yaptığınız kurabiyeler,pastalar müthiş.Kurabiye ve pasta fyatları ne kadar?yılbaşı için yılbaşı kurabiyelerinden almayı düşünüyorum da.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...