8 Kasım 2010 Pazartesi

Oya'nın Mickey Mouse ve Arkadaşları Pastası

Oya'nın Mickey Mouse ve Arkadaşları Pastası / Mickey Mouse and Friends Cake

İlk pasta yapmaya başladığımdan beri yahu bir miki karakteri çalışsam dedim durdum.. Teeee bu zamana nasip oldu :) Hemde sadece miki değil, tüm tayfasınıda beraber çalıştım.

Oya'nın Mickey Mouse ve Arkadaşları Pastası / Mickey Mouse and Friends Cake

Bu arada ilkkez bir erkek müşteriyle konuşarak pastayı ortaya çıkardık :) Hehe bu durumda bu benim ilk erkek müşterim ve ilk Mickey Mouse pastam :) Böyle ilklerle beraber pastacılık çoook daha keyifli oluyor gerçekten. Murat Bey'e ve eşi Nalin Hanım'a minik kızları Oya ile beraber nice doğum günleri ve özel günler diliyorum.. Dilerim her özel günlerinde özel pastalarımla yanlarında olurum :) İyi ki doğdun Oyaaaa!

Oya'nın Mickey Mouse ve Arkadaşları Pastası / Mickey Mouse and Friends Cake

Evde de sürekli "anniiii mikkkiii açççç!" diyen paşa olunca benim için çok da anlamlı bir pasta bu. Paşazadem de saatlerce bıraksam mikinin başından kalmayacak. Ee tabee çocuğa bu yaşa kadar tv seyrettirmeyip şimdi açarsan değişik geliyor haliyle :) Aman izlemesin, zaten büyüdüğünce yeterince kölesi oluyor insan bu renkli kutunun .. Ben şimdilik ne kadar korusam o kadar iyi :)

Oya'nın Mickey Mouse ve Arkadaşları Pastası / Mickey Mouse and Friends Cake

Pastanın pandispanyası kakaolu, kreması kakaolu.. İçinde başka bir katkıya ihtiyacı yok.. yeterince lezzetli :) Hatta çok bile lezzetli..


etiket_sayfa

7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. bu kadar başarılı ve zevkli bir pastacıdan niye bu kadar geç haberim oldu ki? ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. bloğumun adı karamelam bu arada...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Yasemin...ayni seyi ben diyorum simdi...bu karakterleri yapabilirmiyim diye...henüz o cesareti gösteremiyorum, harika bir calisma olmus,eelerine saglik,sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  5. teşekürler gül..

    geç olsun güç olmasın karamela :)

    valla zehracım bi başına geç eminim harika bir iş çıkarırsın sende :)

    YanıtlaSil
  6. ya süpperrrr olmuşşş ellerinize sağlık...peki bu figürleri nası yapıyorsunuz kalıp mı kullanıosunuzz ???

    YanıtlaSil
  7. selam hulya, cok tesekkur ederim.. hayir hic kalip kullanmiyorum. tamamen el emegi goz nuru :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...