13 Şubat 2011 Pazar

Kuğuların Aşkı Pastası

Kuğuların Aşkı Pastası

Kuğuların aşkı versiyon 2011 :) İlk kuğularla tanıştırdığımda sizi sene 2009 şubattı. O günden bugüne kuğulardan biraz uzak kaldım.. Ama bu sene sevgililer gününde yine kendimi onların büyüsü altında buldum..

Kuğuların Aşkı Pastası

Arkadaşım Kadir'in aşkı için hem doğumgünü hem de sevgililer gününe özel bir pasta istemesi ve tüm tasarımı bana bırakması, haliyle benim için aşkı en güzel anlatanın kuğular olması.. Sonuçta beni iki sene sonra bir sevgililer gününde daha aşkın ne kadar güzel olduğunu hatırlatması..

Kuğuların Aşkı Pastası

Bu sefer kuğularıma kurdele güller eşlik etti. Sanki ipek kumaştan hazırlanmış gibi kıvrılan güller bu nadide pastaya daha fazla yakışamazdı bence. Ahh o güzel fotoğraf makinem olsaydıda size bu renklerin canlılığını güzelliğini daha güzel aktarabilseydim.. E olduğu kadar artık birazda siz hayal edin :)

Kuğuların Aşkı Pastası

Aşk, sevgi bunlar senede bir güne sığacak duygular değil. Aşk her gün her an yaşandığında yaşatıldığında güzel.. ve inanıyorum ki gerçek aşıklar zaten bunu bir günde sınırlandırmazlar. Onlarda kuğular gibi bir ömür göz göze yürek yüreğedirler..

Kuğuların Aşkı Pastası

Nice yaşların olsun "Aşkın" :) Kadir adını sır gibi saklayınca haliyle bana böyle hitap etmek düştü.. Ee anladın sen onu artık ;)

Kuğuların Aşkı Pastası


Pastanın keki vanilyalı, kreması limonlu, içinde muzlar bool miktarda serpiştirilmiş.. Hafif bir lezzet.. bahar havası yaşadığımız şu günlerde hafif bir esinti gibi..

Siparis ve Iletisim

1 yorum:

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...