24 Şubat 2011 Perşembe

Paşamın 3.Yaş Palyaço Pastası

Palyaço Pasta

Bilenler bilirler ben bir palyaço delisiyim.. Ondan olsa gerek 3.yaşında da paşama yine palyaço temalı bir pasta hazırladım.. 1.yaşındaki ilk palyaço deneyiminden sonra bu figürlerle oynamak onları farklı şekillere sokmak çok hoşuma gitti.. 2.yaşında figürü başlı başına pastaya uyarlayıp oturan kocaammaann bir palyaço yapınca, insan bu sene amuda kalkmış bir palyaço beklediler benden :)) Haklıydılar aslında.. Ama ben bu sene pastamı kestirmeye kıyamadım ve bir ilk yaparak pastayı maket olarak hazırladım..

Palyaço Pasta

Evet yanlış okumadınız. Bu sene pastamız maket. Yani hiç kesilmeden yıllarca saklanabilir :) Böylesi daha iyi aslında.. Sanırım bundan sonra her doğumgününde maket çalışacağım oğluma.. Böylece büyüdüğünde bak yavrum bunlar senin doğumgünü pastaların diye ona bir nostalji geçiti düzenleyebilirim :))

Palyaço Pasta

Bu sefer palyaçolarım mini arabasında ve topun üzerinde.. Daha aklımda farklı akrobasi halinde dolanan palyaçolarda var.. Dur bakalım onları ne zaman yapacağım :)) Gelsin palyaçollaarr gitsinnn palyaçolarrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...