14 Şubat 2011 Pazartesi

Louis Vuitton Makyaj Çantası Pastası

Louis Vuitton Beauty Case Cake

Ah biz hanımların çanta ve ayakkabı merakı.. Hayır ama gerçekten siyah çantam yok. Bak biri günlük, biri gezmelik.. eee peki işe giderken ne kullanıcam.. Olmazz... Bak bunun rengi beyaz değil bir kere ekru.. benim beyaz çantaya ihtiyacım var.. Ufff ne de güzel modeller çıkarmışlar bundan kesin almalıyım. İndirimi beklesem.. Ya da dur taksit yaptırırım canım aaa...

Louis Vuitton Beauty Case Cake

Ve daha bir sürü.. Bıraksalar kendi çantacı dükkanımızı açacak, ayakkabıcılara taş çıkaracak kadar kalabalık bir koleksiyon yaparız. Ama buna ne evdeki dolaplar tahammül edebiliyor ne de evdeki eşler :)) Artık bizde napalım hayallerimizi pasta yaptırıp yiyelim.. Böylece yer kaplayacağı tek bölge midemiz olsun :))

Louis Vuitton Beauty Case Cake

Ekrem Bey'in biricik aşkı Hilal Hanım da çanta düşkünlerinden.. E ne de olsa O da bir kadın :) Ekrem Bey benim önceki LV çantamdan yola çıkarak böle ayakkabısıyla rujuyla süslü bir pasta istedi benden. E hiçbir kadın bir başkasıyla pişti olmak istemez dedim, Hilal Hanıma farklı bir tasarım yaptım bende..

Louis Vuitton Beauty Case Cake

Standard çantanın aksine bu sefer LV nin makyaj çantasından yola çıktım. Kenara inciler dizdim, elbetteki kırmızı ruju ve şık aynasınıda atlamadım.. Eee pırıl pırıl parlayan birde terlik koydum mu.. İşte tamamen Hilal Hanım için tasarlanmış özel üretim LV Makyaj Çantası karşısında.. Nice yaşlarınız olsun Hilal Hanım! Nice güzellikleriniz! ve elbette nice çantalarınız ;)

Louis Vuitton Beauty Case Cake

Pastanın için "Çikolatakolik"... Benim en favori pastam. Çikolatalı kek ve çikolatalı krema, herhangi başka bir malzemeye ihtiyacı yok... Tam da temasına uygun..

Siparis ve Iletisim

2 yorum:

  1. Hem cicili bicili hem ayakkabı, çanta aşkına gönderme yapan bu model hangi kadına gelse, aşka gelir walla :)) yine süpersin dememe gerek yok sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. canım benim o senin süper bakışıın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum, böylece size vereceğim cevaplarda hitabım "Sevgili İsimsiz" şeklinde olmaz. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...